Kanibalizem

Višek vsega krščanskega življenja



Sveta evharistija - Rimskokatoliška cerkev uči, da se pri posvetitvi zgodi transsubstanciacija: duhovna substanca kruha in vina se spremeni (kar pa ne vpliva na materialno podobo kruha in vina). Do spremembe pride v trenutku, ko duhovnik izgovarja posvetilno molitev, učinek posvetitve pa je trajen: kruh (hostija) ostane Jezusovo telo in vino ostane Jezusova kri, dokler ju kdo ne použije in se razgradita v telesu. Na tem prepričanju je osnovano tudi čaščenje Najsvetejšega - čaščenje posvečene hostije, ki rimokatolikom predstavlja pravo Jezusovo prisotnost.
(Wikipedija)



(KKC-Kompendij)
271. Kaj je evharistija?
Evharistija je daritev Kristusovega telesa in krvi. ...
Katekizem sam potrjuje, da je evharistija žrtvovanje ljudi in kanibalski ob(r)ed. Ljudožerstvo.


274. Kaj pomeni evharistija v življenju Cerkve?
Evharistija je vir in višek vsega krščanskega življenja. ...
Res pohvalno. Če prakticira kanibalizem, je ponavadi deležno zgražanja celo kakšno v pragozdovih odkrito primitivno pleme.


279. Kateri so bistveni in nujno potrebni darovi za obhajanje evharistije?
Bistveno in nujno potrebna sta pšenični kruh in vino iz trte.
Par živalskih oči, netopirjevo krilo in šop starkinih las bi bile prav tako v redu sestavine za uspeh čarovnije - zaradi sramovanja reči bobu bob, "učeno" imenovane transsubstanciacija. Le jedcev se verjetno ne bi našlo dovolj.


282. Kako je Jezus navzoč v evharistiji?
Jezus Kristus je navzoč v evharistiji na edinstven in neprimerljiv način. Navzoč je namreč resnično, stvarno in bistveno: s svojim telesom in svojo krvjo, s svojo dušo in svojim božanstvom. V evharistiji je torej ves Kristus, Bog in človek, navzoč na zakramentalen način, to je pod evharističnima podobama kruha in vina.
Pozorno še enkrat prebrati to in naslednjo točko, če se vam je ali bo zazdelo, da "zakramentalen" pomeni, da gre za simboliko.


283. Kaj pomeni transsubstanciacija?
Spremenjenje bistva (transsubstantiatio) pomeni spremenjenje vsega bistva kruha v bistvo Kristusovega telesa in vsega bistva vina v bistvo njegove krvi. To spremenjenje se izvrši v evharistični molitvi z učinkovitostjo Kristusove besede in z delovanjem Svetega Duha. Čutno zaznavne značilnosti kruha in vina, torej "evharistični podobi", pa ostaneta nespremenjeni.
(Za lažjo predstavo: sojin zrezek je soja, pripravljena tako, da ima okus in videz mesnega obroka, hostija pa je človeško meso, pripravljeno tako, da ima okus in videz pšeničnega obroka).
Pozor na "vsega bistva kruha in vsega bistva vina". Po uspešni čarovniji - izrekanju magičnih besed z učinkovitostjo Kristusove besede - ni o kakšnem resničnem kruhu in vinu več ne duha ne sluha. Vino je zdaj čisto prava Jezusova kri, le da ima okus in videz vina, hostija pa čisto pravo Jezusovo meso, le da ima okus po pšenični moki in videz ploščatega kolačka.


284. Ali lomljenje kruha razdeli Kristusa?
Lomljenje kruha ne razdeli Kristusa. Ves Kristus je navzoč v vsaki od podob in ves v vsakem njunem delu.
Čudenje nad tem, koliko Jezusov človek-bog z dušo in telesom pravzaprav obstaja, bo prišlo na vrsto v nadaljevanju... tu ostanimo pri kulinariki. Nobenega čiščenja. Drobovina z vsebino črevesja vred, znoj, slina, nohti, dlake... Večini katolikov, kadar nimajo Jezusa na jedilniku, vzame apetit že las v juhi.


85. Do kdaj traja Kristusova evharistična navzočnost?
Kristusova evharistična navzočnost traja tako dolgo, dokler obstajata evharistični podobi.
Glede na to, da je hostija nekakšen hologram, kjer je v vsakem delčku navzoč ves Kristus (gl. 284) in glede na to, da se iz iztrebkov da ugotoviti, posledica kakšnega obroka so... Sicer pa, Jezus je ljubezen, ljubezen pa gre skozi želodec in še dlje.
Ne bo odveč osvežiti si spomin, kakšna navzočnost je "evharistična navzočnost":
282. Kako je Jezus navzoč v evharistiji?
Jezus Kristus je navzoč v evharistiji na edinstven in neprimerljiv način. Navzoč je namreč resnično, stvarno in bistveno: s svojim telesom in svojo krvjo, s svojo dušo in svojim božanstvom. V evharistiji je torej ves Kristus, Bog in človek, navzoč na zakramentalen način, to je pod evharističnima podobama kruha in vina.
Le od kod se vzamejo, predvsem pa, kam potem gredo nesmrtna ter nedeljena Jezusova telesa in nesmrtne ter nedeljene Jezusove duše vse te milijardne množice Jezusov-božjih oseb, živih in pravih Jezusov torej, oziroma, hm, Jahvejevih "edincev"... oziroma "edinih en sam bog", ki "je neločljivi del nedeljive svete trojice"?


287. Zakaj je evharistija velikonočna gostija?
Evharistija je velikonočna gostija, ker nam Kristus, ki na zakramentalen način uresničuje svojo velikonočno skrivnost, podarja svoje telo in svojo kri kot hrano in pijačo ter nas združuje v svoji daritvi s seboj in med seboj.
Po vsej kompendijski razlagi kaj evharistija pravzaprav je, se jo za vrhunec poimenuje gostija! Res pa je, da se za predstavljati si ljudožerce pri uživanju v svoji mračni žurki, bolj slikovitega poimenovanja skoraj ne bi dalo domisliti.
Priporočilo: še enkrat prečitati komentar pod točko 282.




 

© 200 ihteozaver | ihteozaver.blogspot.com